Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2019 09:14 - Едно момиче с поглед на цветя
Автор: angelstih Категория: Изкуство   
Прочетен: 298 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 14.03.2022 05:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Едно момиче с поглед на цветя
обърна се случайно да ме види
и аз преди да се опомня, тя
помоли за черупчици от миди.

И сам, прехвърлил четирийсетте,
се чудех как на себе си да кажа,
че утре като мъничко дете
с една торбичка ще обхождам плажа,

ще гледам как черупките блестят
край тайнствената мрежа на вълните,
и ще се питам със момчешки яд
къде са тези охлювчета скрити...

Какво ли бе подпалило у мен
на погледа ѝ синьото езиче?
Пътувам в този спомен всеки ден,
да седна пак край милото момиче,

а в зимната пътека към дома
снегът блести под стъпките ми хрупкав
и аз нали не съм добре с ума,
ѝ търся в него мидена черупка.

2019


Песента по стихотворението:

"Черупка"
Музика: Ивайло Чантов / Ивайло Радев
Текст: Ангел Атанасов - "Едно момиче с поглед на цветя"
Изпълнение: група Алмарен, Бургас
Снимка: analogicus







Гласувай:
2



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: angelstih
Категория: Изкуство
Прочетен: 62917
Постинги: 65535
Коментари: 20
Гласове: 1504
Архив